söndag 25 april 2010

Ebony


Ebba är en liten korsningsponny, c-ponny inte slut mätt än, men är omkring 134-135 :)
född 2004.
E: Ebonit, shagyaarab
U:Burhults Bridesmaid, Welsh sektion A.

jag har haft ebba sen november 2008, hon är en grymt snäll ponny! :D
finns så mkt att säga om henne men jag e lat & orkar inte skriva så mkt nu (a'
men iaf han har tävlat tom. LB (90) hoppning med mig, & ingen dressyr ännu men det ska bli i år! :DD
Men min kompis Nicole har tävlat henne upp till LB dressyr (:
Ebba har varit sjuk sen november & ca en månad sen började jag skritta henne & nu går allt bara framåt!
Har inte börjat hoppat ännu, men det ska jag vänta ett tag till med.. ;)
Ska börja rida för Marie-Lousie hällstöm varanann vecka nu som kmr bli grymt kul! :D

1 kommentar:

  1. Hej. Ebony (ebba) är född här hos mej. Så kul att se henne 😍

    SvaraRadera